Keuzemenu? Wat is dat voor onzin?

11/10/2017

Als je ons de afgelopen tijd een keer hebt gebeld, dan heb je het waarschijnlijk al gehoord: we hebben nu een keuzemenu. Je zult misschien denken: “wat is dat voor onzin?” In deze blog leggen we je uit waarom we hebben gekozen voor een keuzemenu.

Nieuwe telefoons

Een keer in de zoveel tijd is apparatuur aan vervanging toe, net zoals jij wel eens een nieuwe pedicuremotor of behandelstoel moet kopen. Zo ook leek het ons een goed idee om nieuwe telefoons te kopen. Ze staan hier immers elke dag roodgloeiend door al jullie telefoontjes (en dat vinden we helemaal niet erg!).

Bij elke nieuwe aanschaf heb je weer eens tijd om na te denken over wat je nu precies wilt en nodig hebt. Zoals gezegd ontvangen we veel telefoontjes, met als gevolg dat je wel eens moest wachten totdat je de juiste persoon aan de lijn had. Dit wilden we graag veranderen, zodat het jou minder tijd en geld kost om ons te bellen (wist je trouwens dat ook een lijst met Veelgestelde Vragen hebben?).

Betere service

We vinden het namelijk erg belangrijk dat je snel en goed geholpen wordt. Daarbij hoort dat je niet te lang aan de telefoon hoeft te hangen totdat je vraag beantwoord is. Dankzij het keuzemenu krijg je snel de juiste persoon aan de lijn. Zo proberen we onze service te verbeteren.

Het keuzemenu: welke opties zijn er?

Bij een keuzemenu horen natuurlijk.. keuzes! Hieronder staat welke optie je het best kunt kiezen voor jouw vraag.

Optie 1: Verkoop

Voor vragen over producten, de status van je bestelling en advies kies je voor optie 1. Je krijgt direct iemand uit onze winkel aan de lijn die je hier alles over kan vertellen.

Optie 2: Leasing en verhuur

Wil je graag een pedicuremotor of saloninrichting leasen, kies dan optie 2. Ook als je gebruik wilt maken van ons speciale huuraanbod ben je hier aan het juiste adres. Je wordt verbonden met iemand die je alles kan vertellen over het aanbod, prijzen, mogelijkheden en voorwaarden.

Optie 3: Administratie

Heb je vragen over je factuur of problemen met bestellen in onze webshop, dan kies je optie 3. Let op: wil je weten wat de status van je bestelling is, kies dan optie 1.

Optie 4: Technische dienst

Kies optie 4 als je onze technische dienst wilt spreken. Bijvoorbeeld om een afspraak te maken voor onderhoud of reparatie (wist je dat dit ook direct kan via het reparatieformulier?). Je krijgt meteen onze monteur aan de telefoon.

Optie 5: Overige vragen

Valt je vraag niet binnen één van de bovenstaande opties, dan blijft optie 5 over. Je krijgt zo snel mogelijk iemand aan de lijn.

« Terug naar overzicht
  • Nieuwsbrief

    Schrijf je in voor de SlendersBeauty nieuwsbrief en wij houden je op de hoogte van de laatste nieuwtjes op gebied van uiterlijke verzorging.

    Aanmelden »

  • Contact

    Leemskuilen 21
    5563 CL Westerhoven
    040 2021440

    info@slendersbeauty.nl
    KvK: 17063846